5490

Är så otroligt besviken på mina streams, nu funkar inte Awkward och jag har nog tittat igenom varenda trailer som någonsin existerar på youtube för att leta efter en film - men nej, så nu ska jag ta och krypa ner i min säng skriva ut i min lilla bok och sedan faktiskt sova. Behöver som sagt komma tillbaka till rutiner och nu kan jag inte gå och lägga mig halv sex på morgonen längre buhuhu  men men. Känns som om det var jätte länge sedan Stina och Rosy kom förbi runt tio för att vi skulle åka ner till Hugo, men nej det var bara någon månad sedan. Nu blir allt så mörkt fort och fasen va tråkigt detta "mellan ting" är, antingen vill jag ha underbar sommar - bad, sol, vänner och familjen, grillkvällar och äventyr, eller så vill jag ha höst - mörkt, modet, mysigt med halloween, min födelsedag, det är inte förvarmt för latte. 
Jo men tjena kom precis på att jag länktar till hösten, vilken hemsk person säger ens det?!
Nu måste jag sova, Good nighie Mr. Perfect.
 



Kom ihåg mig?