5591

Har lite mysfaktor för mig själv med PLL, popcorn och tidningar.
Har varit hos bestien och myst, vi åt lite kakor, godis och glass samt lyssna på musik tittade på videos och kissade ner mig av skratt typ. Hade världens bästa tid med min hunnybunny som vi alltid har. När jag skulle åka så ringde Mattie och undra vad jag gjorde, planen va att jag, anni, Emil och han skulle träffas men neeej både jag och Anni var fett trötta så vi sket i det. Ska antagligen träffas dom närmsta dagarna - saknar boysen.
Haha, hörde skrik upp till mitt rum och går ner till Ashel där sitter typ 8 killar framför en skräckfilm och skriker halsarna av sig... Badass!
Mami har kommit hem med ett par Christian Louboutin skor, ville smått döda döda henne. Så avis!!
Nu ska jag titta klart på avsnittet för att sedan fixa lite med ett nytt projekt som jag förhoppningsvis får igång bra!
Good nightie!




Kom ihåg mig?