6390

Har varit iväg nu med mitt #dopegang och vi åkte först ut till Överby så mikis kunde fixa sina naglar (ska även fixa mina nu innan skolan börjar) sedan åkte vi till Strandgatan, fasen va jag trivs med mina små pinglor - finns inga bättre i hela denna världen! Nu fixade mannen (haha) i huset maten och hela dopegang + sopran satt och åt, mysigt! Sedan fick grabbarna panik över en låt, men så fixar jag det på 2,2 sekunder är man bra så är man när det kommer till musik! Dock gjorde jag ett misstag för nu är den låten på replay kan jag ju säga, och detta är värre än när jag satt hemma hos Ray och åt - så hade den jäkeln tagit en låt på replay och ingen av oss orkade gå upp och ändra, kan säga att den låten var på min hjärna i en vecka efter det. 
 
I alla fall så har vi ju en ny favvo låt som jag skrev förut:
Tur att den är jäkligt bra för den har spelats konstant sedan dom kom hem ifrån smögen!
 
Också tur att denna är väldigt bra för den kommer jag höra vääääldigt mycket !
 
Nu ska jag ta min cykel och cykla till Effie, för många dagar sedan jag träffade henne. Den tönten jobbar så man träffar henne aldrig.. Boo..
 
C-ya lateeeer bitchacho!



Kom ihåg mig?