@carl's

Hänger just nu för tillfället med Stina, Ozziewezzie och Carl i hans lilla lägenhet i stan. Dog förut när jag och Stina skulle kissa i hans andra lägenhet (ja det rika svinet har två lägenheter) och upptäcker att det inte finna något toa papper - fasen va vi garva som idioter. Stina bröt ihop och jag fick panik, som TUR hade jag med mig servetter! Nu vet jag inte riktigt vad som händer, har känslan av att jag snart kommer gå hem och sova - så trött!

Igår: morgonen va kaos, men det blev lite bättre när sedan jag umgicks med mina älsklingar. Vi titta på en cp-läskig skräckfilm "The conjuring", den jag mobba Ashel och hans vänner för att dom hade skrikigt, kan ju säga att Arne hade rätt 'Bianca se den själv så ser vi!'. Efter den hade vi världens roligaste middag ~ sinnes sjuk familj jag har, dog för min bror 'nu ska vi lära oss att andas i en låda' dog.
Sedan på kvällen kom även Stella och vi chillade, prata, skratta åt, och sedan så lagade vi toast på kvällen med Ali, Ashel och Ida, vem behöver Lipz när man kan sjunga Disney låtar och skratta?
Vi bestämde oss för att titta på Taziki och Stella lyckades knappt hålla ögonen vakna, men somnade ganska direkt när den slutade.

Idag: vaknade av att Stella tog upp datorn och började titta på TVD, halv sov till 11 typ då gick vi ner till The gang för att äta frulle! Stella åkte hem strax efter, jag hoppa in i duschen och sedan va Ali & Mikis uttråkade så vi åkte runt lite innan vi åkte till Strandis. Efter vi hade suttit där en stund åkte vi hem och åt, jag chillade vid datorn och bloggade som en idiot med PLL-bloggen! Kände inte för att dra på fest och Stina kom precis hem så snackade med henne om att träffas!
Sedan kom Stina och hämta mig så vi åkte ner till strandis (igen) med Olle, Carl, ozziewezzie, Philip och mikes! Vi satt där och chilla tills det stängde typ!

Fan vi ska tydligen bada - hej Maria, jag åker hem!
Good nightie !

Nej jag är inte så blek som jag ser ut.. Boo..
Men idag blev det min maxi-klänning som jag inte har användt på ett tag (glömde bort att jag hade den hihi) och en kavaj! 




Kom ihåg mig?