having “feelings” is ruining my reputation of being a heartless bitch

Fan, jag borde inte få ha en blogg om jag är så här kass på att blogga.. Men för att uppdatera er:
Onsdagen: Jag har ju skrivit lite om den innan, men sedan sa jag hejdå till Maryboo min älskling! Sedan körde Lena mig till hemmakväll där jag köpte (otroligt) mycket godis till broshie, efter det kom Ida och Ashel för att hämta upp mig - donkeeeen! Vi åt och där efter chillade jag framför film - Crazy/Beautiful och dog för den, innan Ashel ropar att vi ska åka och bada. Så runt ett på natten åkte vi ut och badade i öresjö, och jävlar va vi skratta! Helt sinnes sjukt roligt och vattnet var inte kallt för en gångsskull! 
 
Torsdagen: Den dagen då jag upptäckte att varenda en av mina kompisar var iväg, typ verkligen varenda en. Riktigt hemskt faktiskt! Men jag bestämde mig för att ägna hela dagen åt en sak - datorn. Så jag tittade först på Twisted, bloggade, och tittade på Stepmom - ensam utan mami, kändes jätte hemskt så jag skickade en video till henne med våran favvo scen och sjöng med (hon hade tydligen skrattat så hon grät.. tack mami) . Sedan har jag inget minne av vad jag gjorde mer. 
 
Fredagen/lördag: Jag vaknade på världens sämsta humör, och grejerna blev bara värre. Sedan ser jag på min mobil att jag har 7 missade samtal av min broder, och mamma ropar att vi ska hämta Ashel på Akuten. Varför blir man inte ett piss förvånad? Han hade i alla fall fått en öl-mugg i huvudet och fick sy sex stygn i pannan. Det första vi två gör när vi träffar varandra är att bryta ut i skratt, speciella och vi fick utskällning av mami för att vi skämta om situationen... Dooog! Vi kom i alla fall tillslut ut till Smögen där vi badade och solade, det visade sig att Elvira, Ebba och Mathilda också var där ute så vi träffades och badade - självklart otroligt mycket skratt med härligaste brudarna! 
Efter en stund mötte jag upp mi familja igen, vi gick och åt innan vi åkte till campingen och släppte av Ali & mikis - galna brudar kan jag då säga!! 
När vi kom hem fick jag snabba på och fixa mig innan jag fick ta bussen ner till stan för att träffa Ina och Becka, vi åkte efter ett tag hem till Becka. På kvällen blev det kaooos, sov ca 1 timme. Tack Nikolajs som tvingade mig upp genom att dra bort mitt täcke, ville verkligen döda den killen! Åkte hem runt tre kanske, då gjorde jag det mest underbaraste - tog en dusch innan jag gick ner med Effie till stan!
På kvällen åkte jag ner till stan och mötte upp Stella (som äntligen är hemma igen!!) och Ad (som har varit borta ifrån civilisationen denna sommaren). Vi åkte hem till becka och åt mat, jag, Ad och Ina spelade(bråkade) monopol, snacka och skratta! Sedan drog jag och Ad hem runt 2 då det roligaste i hela mitt liv hände, skrattar exakt lika mycket när jag berättar det! Gick hem den sista biten... Och somna direkt.
 
 
Idag: Sov sjukt länge idag, tittade på Teen Wolf innan jag upptäcker att Ali och Mikis har kommit hem. Så attackerar dom med kramar och vi snackar en lång stund. Tillslut så äter vi middag och efter det kommer även Ashel hem, så jag, han, Mikis och Ali sätter oss ute och pratar om allt och skrattade i mängder. Efter en stund åker Mikis iväg på bio, jag och Ali bestämmer oss för att titta på skräckfilm så det gjorde vi och myste. Nu ska jag sova och försöka vakna hyfsat tidigt i morgon. Good nightie sucker. 
 



Kom ihåg mig?