[heavy breathing] do you want to talk about lord of the rings

Som vanligt ligger jag i min säng och är sjukt trött, denna gången har jag bara orkat ta av mig byxorna men ligger fortfarande i min GANT-skjorta. Om två sekunder ska jag sova... 
Idag cyklade jag ner till skolan för att ha en lektion och sedan ha håltimme i 2,5 timmar typ, så jag bestämde mig för att ta en fika med sis. Vi satte oss på E-house självklart gör jag bort mig  och efter det säger jag hejdå till Ali som ska spendera helgen med Mikis & Jocke i huvudstaden, där efter blev det tillbaka till skolan. 
Efter skolan gick jag och Ray till E-house för att fika, sedan chillade vi lite innan vi båda blev tvungna att cykla hem, har aldrig gjort bort mig så mycket - allt är ditt fel Ray.. Fan ta dig...   
När jag kom hem packade jag en snabb väska och sedan bar det av till morfar, vi började med att vi åt med lilla delen av slänkten, sedan åkte vi kusiner + Ashel på liten bilfärd med hög musik för att hämta Albin och sedan knödde vi alla fem oss ner i en soffa vilket var väldigt trångt - men mysigt. Där efter blev det tårta och kaffe, sedan hände det lite shit. Inte alltid bra att ha världens mest stördaste släkt. I alla fall skulle jag och Ashel egentligen sovit över hos morfar, men jag orkade verkligen inte det - och inte han heller för den delen, så vi + kusinerna åkte hem. Nu är jag som sagt trött, och mår fett dåligt så ska faktiskt gå och lägga mig.
Good nightie. 
Dampa dock lite på Ashel då vi båda sitter i bilen och tittar på varandra och sedan på våra skjortor och båda säger "fan.", vi hade på oss typ exakt likadana skjortor bara ifrån olika märken. Det fick vi också höra heeeela kvällen....
 



Kom ihåg mig?