I can never answer the “what tv shows do you watch” question without sounding like a freak i swear

"Om inte Tim kan bota ditt humör eller göra dig taggad, ja då borde du bara gå och lägga dig." - Vårat motto kan jag då säga vänner. Men Avicii du har lyckats åter igen, med Ashels högtalare på hög volym så strömmar hans en timmes långa remix, och nej det finns inget bättre så sluta mobba mig för att jag alltid lyssnar på den. Har lyssnat konstant på den i snart ett år, och inte tröttnat. (peppar peppar ta i trä)
Idag har jag städat, lagat mat - riktigt stolt faktiskt, kyckling, bulgur och olika såser som jag kom på och allt smakade faktiskt riktigt bra, så det blir en remake på den kan jag säga! Sedan har jag även pluggat som ett litet as idag, ska även plugga mer i morgon - Mr.Matte jag hatar dig okej? 
Nu strömmar snart brudarna in och jag måste verkligen fixa i ordning allt nu, i kväll säger vi tyvärr hejdå till sommaren.. Detta gör jag med dom bästa (även fast några saknas), Mojito här kommer vi! Det vill säga om Effie lyckas fixa detta - hon är Mojito Queen:en! 

Haha, bäst syskonen Eriksson, Ali kommer upp i trappan och vi båda börjar skrika med i låten och börja göra en scen som skulle kunna vara med i Glee! 
 
Min king dock, bästa Karl. 



Kom ihåg mig?