I hate it when people stare at me and don’t say anything I mean if you want an autograph or a picture just ask

Jag är så otroligt seg i dag, som jag har varit hela sommarlovet känns det som... Hemskt att säga men jag tror faktiskt att jag länktar till skolan då man kommer tillbaka till rutiner och faktiskt gör något, där i mot är jag också rädd för att börja. Haha, lite konstigt men jag vet att jag verkligen måste lägga ner 100% detta året och prektiskt taget kommer inte ha något liv. Det är också bara en vecka kvar, helt sjukt! Men jag har inga stora planer förutom några kräftskivor, säga hejdå till Mandis som flyttar snart till spanien i ett år. Känns som igår då hon sa att hon tittade på om hon skulle göra det eller inte, men nu flyttar hon. 
 
Igår i alla fall så myste jag med syrran, titta på lite serier och sedan gjorde jag mig i ordning för att Mikis körde mig till Erkan. Tror ni dom är hemma då? Nej. Så jag fick stå i regnet och vänta på dom, när dom väl kom så snackade vi innan Ina, Stella och Becka skulle dra. Jag och Erkan pratade vidare en stund innan jag gick hem en snabbis innan jag gick upp och möte Annie & Thilda. Vi gick vidare till Ludde där Mattis och Emil + folket var, senare så kom även Malin och Olivia. Vi var där ett tag innan jag drog hem annie till mitt place för att som sagt jag var ensam hemma. Mattie hängde även med hem och vi åt lite mackor, snacka och skratta innan mattie gick hem och vi somnade. Annie som vanligt tog tusentals med videos och kort som vi skratta åt idag, där i mot inte på mig utan på henne eftersom det va #nyktert ifrån min sida. 
 
I dag så vaknade vi runt 11 men det var inte först förens två vi gick ner och gjorde scone, har fått koll på detta med sen stor frulle asså! Annie drog hem runt fem och nu har jag duschat tittat på true blood och chillat, samt snackat med broshie. Vet inte vad resten av dagen ska gå ut på... Med tanke på att Ali, Ashel och Mikis drog till götet nu och lämna mig hemma. 
C-ya lateer!
 
 



Kom ihåg mig?