not a drama queen, a drama khaleesi

Så otroligt trött att det inte finns ord för det, kommer falla ihop snart - ska verkligen sova om fem minuter!
Skoldagen har väl varit ganska så seg, men även den har sina höjdpunkter - som att träffa Linsens lilla (långa) kille för första gången! Dock var jag redan trött efter att jag var tvungen att gå ner till skolan, men det västa var nog på engelskan, om jag verkligen bara hade blundat hade jag somnat på en sekund. 
Efter skolan cyklade jag praktiskt taget direkt hem och sedan tittade jag på PLL och keeping up with the Kardashians, pratade lite med Effie och myste lite med mami. Hjälpte även Ashel vilket är stort med tanke på hur sur jag är på honom, bästa mikis igår när jag och Ashel satt mitt i mot varandra "känner väldigt mycket spänning här i mellan.. Tror det blir åska!". Dom drar btw till stockholm i morgon så jag blir utan freeksen över helgen!
Nu måste jag verkligen sova, Goodie nighie babes. 
 Världens finaste halsband av bästa lilla lejon bestien, tusen tack åter igen! 



Kom ihåg mig?