school is starting again and so are my tears

Sommaren är över, kan inte förstå detta, kändes helt sjukt att se alla nya ettor, att ha skåpen där jag har det och jag vet inte vart, helt sjukt. Nu är inte längre mitt skåpsnummer 71 som innan och känns inte som min skola, men blir nog snart van igen. Kan dock inte fatta att jag ska gå upp i morgon och ha vanliga skoldagar till ett helt nytt år, känns som om jag kommer tillbaka till det gamla, men nej... 
 
Har inte bloggat riktigt sedan fredagen så är är den dagen:
Kände hela den dära "ska ligga hemma och mysa med massor av chips, choklad & en underbar film"-feelingen, men fick jag det? Nej... Thilda sms och snäpa att jag skulle komma till Alle, sedan blev Effie och Rossy så taggade att jag tog en för laget och åkte med. Vi hade en trevlig stund där med alla härliga personer, sedan runt ett tog vi en taxi hem och jag somnade typ direkt! 
 
 
Lördagen: Väntade på en padre hela dagen som inte kom, men istället gjorde jag mig i ordning och runt halv 6 åkte jag till Erkan där vi fixade ihop våran lilla kräftskiva. Vi gick all in med allt, och allt blev otroligt bra, riktigt härlig lyckad kväll!! Sedan kunde jag knappt sova på natten så blev ett par timmar sömn. 
 
 
Söndagen så drog jag till Effie, vi hade våran årliga myskväll-före skolan-kväll. Det blev chips, dipp, ostbågar, is-vatten och Gossip Girl - kan det bli bättre? Nej!! Försökte gå och lägga mig tidigt men det gick sådär, haha!
 Måndagen: Vaknade vid sju och försökte somna om, men gick upp runt halv nio och tog en snabb dusch innan jag började fixa mig. Runt kvart över 12 åkte jag, Ali och Mikis ner till stan tog en Chai på E-house innan jag träffade på Ina och gick till skolan. Helt sjukt att gå in och träffa alla, fast det första jag känner är en attack-kram av Elvira, bästa älsklingen! Sedan kan jag inte säga att den attack-kramen jag gav Ray va lugnare, shit har inte träffat killen på en månad helt sjukt! Han gav mig direkt lite av presenterna som var världens finaste halsband och godis, satte på mig halsbandet direkt och älskar det verkligen! Tusen tack! 
Vi hade bara ca en lektion genom att prata lite hur året ska se ut, och sedan va det bara att vänta på Ray.
Vi gick med poppo och köpte mat till oss alla innan vi gick hem till mig, där han lämna ytterligare en present vilket var ett par skor - dör även för dom så otroligt snygga! Vi åt praktiskt taget upp allt godis, snacka och han visade alla bilder ifrån hans resa. Sedan följde jag honom hem runt halv åtta, då gick jag direkt och la mig framför datorn med cola och popcorn, sedan tittade jag och Ali på Idol.
Nu sitter jag här igen och ska gå ner för att hämta lite cola, sedan efter en stund av skypande med tönten - sova! Skola i morgon yeeey!
Good nightie!
 
 

Kan vara fulaste bilden på mig.

Svar: Hahhahaha, käääft.
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?