So this is how it's suppose to be? What am I suppose to do?

Ligger i soffan hos padre med syrran på en madrass bredvid och tittar på One Tree Hill, underbara Tree Hill!
Idag har jag gjort så mycket som att jag vaknade runt 12 och mikis var otroligt jobbig ~ som alltid. Men sedan lyckades jag gå upp och snacka med syskonen eftersom vi är ensam hemma nu! Men dom gick ut och tog en rök paus samtidigt som vi satt och snacka om allt möjligt, innan Ashel åkte i väg och jag, Ali och Mikis åkte till Öresjö och badade. Dom brudarna har en ny favorit låt som spelas se sådär hela tiden!
Runt sex hämtade padre och Wilma mig, vi åkte och handla sedan åkte vi till Saleby och här har vi bara chillat.
Nu ska jag som sagt bara sova, lyssna på lite musik och lite tumblr på paddan innan sömnen faller in.
Good nightie!

#dopegang #minakommentarerdödar




Kom ihåg mig?