sticks and stones may break my bones but cake and chips excite me

Jag har stängd dörr till mitt rum, min bror är på toan och ändå hör jag musiken som om det skulle vara jag som hade på den på min datorn. Tur att den tönten har bra musiksmak! Men då förstår ni va som är på gång eller? Yes sir, det är Lipz som gäller ikväll för den idioten... #hankanskippadetochgemigpengaristället 
Stod och äntligen lärde mig att göra lockar med plattången vet ni hur glad jag är eller, dock va detta efter ett x antal utbrott och jag har nog aldrig varit så arg som jag har varit idag - inte min dag what so ever idag. 
Men har träffat padre, åt på strandis med Ali sedan åkte jag ut till siba med mami, legat och tittat på Twisted.
Snart ska jag träffa Annie, Alex och Stina tror jag, men tills dess ska jag försöka blogga lite på PLL-bloggen! Shit vad jag har ont i mitt huvud, tack medicin för att du hjälper...  
C-ya!
 



Kom ihåg mig?