Ugh As If!

Jag dööööör min pappa är helt klart bäst! Idag var skolan något av det segaste jag har upplevt, No två lektioner på raken - svårt att hålla sig vaken. Men sedan så gick jag bort till pappa och när jag satt och vänta kom Joakim förbi, så vi gick in till honom där Mikis var, räddaren i nöden fick jag låna hennes laddare. Sedan gick jag ner till pappa och vi åkte ut till överby för att skol-shoppa, dog kan jag säga shoppade för 3000kr out of nowhere typ. Block, laddare, pennor, kalender och sedan råkade vi gå in på Pondus och råkade gå ut med en påse. 
Kommer ha på mig det på fredag så visar då - men jag döör för det, verkligen är så sjukt kär i kläderna!
Nu ska jag krypa ner i sängen med min bultande huvudvärk, poppa lite popcorn som vanligt, dricka tons med vatten till PLL!
Igår: Så var skoldagen väldigt härlig faktiskt - jag var verkligt taggad på att dra igång om man säger så! Efter skoldagen så blev det en fika på E-house med besta.
När jag kom hem så chillade jag, var så otroligt trött och sedan skypade jag med Ray innan jag somnade, något som är bra med att vara tillbaka i skolan är att faktiskt kunna sova på natten (inte somna runt halv fem, även om det var för att jag kom hem runt fyra...). Är så sjukt trött idag att jag känner att det kommer bli tidigt idag, har i alla fall börjat skriva D-bok riktigt ingen sååå gött! 
Nu ska jag prova dom nya kläderna och dö lite mer, är verkligen kär i dom. Allt jag säger är bästa GANT.. "det jag menar är att du älskar GANT mer än din familj.", sad but true. Som sagt höstmodet + GANT = min högsta lycka.
C-ya later, best hestie ring mig/messa. 
#älskarbildenävenfastjagserutsombajs
 



Kom ihåg mig?