Vad ska jag göra utan dig vid min sida?

I onsdags sa jag hejdå till min underbaraste bestie, fy fan va jobbigt det va att se min boobo gå iväg ifrån mig en sista gång på ca två år. Kan fortfarande inte fatta det utan i stället känns det som att hon ska på semester i max en månad, nej för det är två år. Helvete att du lämnar mig i Svennelandet Mery fan ta dig! Men snart kommer jag och besöker dig i Afrika, se till att ta hand om dig och glöm mig fasen inte för då blir det inte roligt för dig. Vet inte vem jag ska panik-dampa på och vem ska jag dampa med så som vi gör, ingen förstår mig på det sättet du gör. Fan saknar dig redan och det har i morgon gått en vecka - kom hem nu vi alla behöver dig. Det skulle fan vara vi som gjorde hela världen så men nej, nu lämnar du mig. Men vi ska ta världen om två år istället efter skolan ska vi vara så galna som bara vi kan och verkligen ta över. Haha, titta igenom min datorn för att leta fram lite bilder och hittar nyårs bilder " Vill du ha godis?" "nej jag äter inte godis i år" "nej, inte jag heller" (står med hela näven i en godispåse)! Doog av skratt!
Älskar dig min galna bestie! 
Som du sa precis innan du gick "alltid du och jag, alltid vi."
 




Kom ihåg mig?