is it cold in here or is that just my heart

Sitter nu här vid köksbordet andra advent och fixar med min externa hårdisk, vilken tid den där saken tar. Sedan har jag sjuuukt mycket saker på min dator och det kan ha varit därför typ hela datorn nästan krasha. Men helgen har varit en typisk chill-helg, bara varit hemma och kurerat mig. I Fredags gick jag & Maja och sola, största misstaget någonsin... Därefter så myste jag och Effie som de gifta paret vi är, lagade tacos och tittade på Idol (egentligen satt vi och skratta för att jag spillde massor med vatten på mig hela tiden). Men hade sjukt mysigt och alltid lika mysigt att ha lite kvalitets tid med bestie. 

På Lördagen så gick jag runt i PJ och tillslut fixade mig för att sedan åka iväg och snacka resa med bästa brudarna. Efter två timmars prat, skratt, ätande så åkte vi hem och jag tog en promenad med Ebba i två timmar. Där efter tittade jag på grymmaste The Mortal Instruments: City of Bones, säger bara ni som inte har sett den se den direkt. Vaknade runt 11 idag och tog en lång frulle framför alla missade julkalendern avsnitt jag har missat och sedan har jag nu tagit min tredje kopp kaffe i väntan på maten. Funderar starkt på att ta en dusch innan maten, sedan ska jag plugga HELA kvällen. Hatar mitt liv. 

 C-ya later babes! 

 
Har inga bilder ifrån helgen än på datorn så blir ett collage med inspirerade bilder. 



Kom ihåg mig?