~ my favorite people are the ones that can make any unfunny joke hilarious by just laughing

I morse vaknade jag upp hos Frugan - vi hade maraton med olika år av 'Victoria Secret Fashion Show', sjukt Nice ! Hon skulle jobba idag så jag åkte hem runt 10-11 och direkt när jag kom hem fixade mami kaffe till mig. Sedan chillade jag, åkte till Erkan och hos henne var Becka. Otroligt mysigt att träffa bästa brudarna en snabbis sådär på kvällskvisten! När jag kom hem tittade jag på Brave och nu ska jag sova. Har haft en super dag även fast jag kanske inte gjort något direkt speciellt!
Måste bara inflika lite inspiration och säga att jag älskar min egen tumblr (rosyysoul) <-- check it out! 
Sov sött vänner, dröm om bra saker.
Tror jag ska ta och baka i morgon, det var länge sedan...



Kom ihåg mig?