2901

Sitter och tittar på Sleeping With The Enemy jag vet dock inte hur många gånger jag har sett den inlindad i filtar uppkrupen i en soffa lutandes mot mamma och i mitt knä ligger en skål med popcorn. Nu sitter jag i soffan med täcket inlindades och datorn i knät, ska snart sova. Men älskar verkligen denna filmen, älskar alla Julia Roberts filmer och har sett alla så otroligt många gånger - så fort jag och mamma ska titta på någon film så är det alltid en med Julia. Har ett starkt minne från att varenda gång när vi var mindre och tittade på Stepmom och scenen med Ain't no moundtain high enough och vi höjder volymen samtiidigt som vi dansar framför tv:n, detta gjorde vi i och för sig nästan varje gång! Alla gånger jag och mamma har tittat på pretty woman, notting hill och Erin Brockovich är okränkbart. Helt sjunk ändå när jag tänker på det hur nära jag och min mamma är, berättar 99% till varandra och mår verkligen dåligt så fort jag ljuger för henne, finns nog ingen som förstår mig på samma sätt som henne. Om ni någonsin har upplevt en middag med mig och mamma när vi börjar snacka om film - det är en konversation som bara vi förstår. Jag skulle verkligen aldrig klara mig en dag utan henne, även om vi irriterar varandra så är vi dom bästa vännerna. 

Nu ska jag titta klart på filmen (om jag orkar) för i morgon ska jag gå otroligt tidigt i morgon. 

Good night.




Kom ihåg mig?