8103

Trött. Boo varför sover jag inte?! Ska faktiskt sova om 10 min typ för att jag är så trött, damn ibland asså. Men idag har varit en rätt "död" dag, slö-dag med andra ord aka vaknade ganska så tidigt (behövde egentligen minst 12 timmars mer sömn, men vad gör man inte när mami får lite utbrott) för att sedan åka ut till bovall. Eftersom jag fortfarande är väldigt skakis i hela kroppen och äter just nu kanske inte så himla mycket så ligget min energi på noll! Men när jag, mami och Ali kommer ut till kusten är det moln x 1000 så vi ligger och fryser i några timmar innan vi tillslut åkte hem. Då satte jag mig framför datorn = tumblr för att sedan äta och göra mig i ordning lite innan jag träffa Effie på konsum. Vi köpte lite chips & dipp och tog oss en promenad för att prata lite, vi frös ganska så mycket efter ett tag så vi gick hem till mig och satte på nyaste (och sista) Johan Falk. Effie gick runt tolv och jag bestämde mig för att sitta ensam i min broders spök-rum som han har i källaren och titta klart, fasen va bra dom filmerna är. Alla som någonsin känner mig vet att jag dör verkligen för dom och min älskade Joel helt sjukt grym va den, kommer troligtvis ha Johan Falk maraton snart för 35 gången...
Nu måste jag sova eftersom sagt min energi är på noll, och i morgon är det fallens, Sleep tight love bird. 
 
Saknar games, tack för att man får vänta 1 år på säsong 4. 



Kom ihåg mig?