8390

Igår orkade jag verkligen inte blogga - städade hela dagen för att mami skulle komma hem. Men runt 8 åkte jag, Rossy, Annipanni och Stina ner till strandis där Ossiewessie och Nisseboy mötte oss - vi satt och drack kaffe, skratta och snacka. Tillslut bestämde vi oss att gå till Ossie för att Rossy skulle laga mat, så det gjorde vi och även där blev det kaffe och skratt. Sedan runt halv tolv började vi gå hem, i regnet, har aldrig någonsin i hela mitt liv blivit så blöt. Jävla regn!!! När jag kom hem blev det snabbt att sova, där i mot väcktes jag av först fåglar och sedan av att mamma dammsög. Kult. Som tur hade hon också kokat kaffe och köpt Twilight på franska till mig (sparar på tts i olika språk - don't ask me why, jag är en nolifer) - såå glad!!
Btw Effie om du läser detta - mamma köpte med risen också, mega pack ska äta upp alla innan du kommer hem! Och det är för att du kan blogga men inte höra av dig. 
C-ya later bitchachos.
 

Tack så mycket kära du. Blir inte alls sugen... Jag hade faktiskt tidsinställt ett inlägg, men men. I don't want your Risen anyway!

Svar: Äter upp dom då beatch...
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?