all i ever say is “ugh” because it can show confusion, lust, disgust and contempt, and that’s pretty much my life

Detta känns äckligt likt en söndag, men musik dom detta: NEEDTOBREATHE  och WE CRY
Men nej det är de inte, bara en vanlig.. onsdag? Tappat dagarna totalt denna sommaren (precis som varje).
Har haft det typiska "söndagsbeteendet" alltså tittat på serier i pyjamas, ätit lite natur godis och ätit lite av min yolli box, vilka serier ? Jo True Blood och Pretty little liars, nu har jag även valt gäst-bloggare, fy fan det valet gör jag aldrig igen! Ni fattar inte hur svårt det va.. Beslut ångest på hög nivå!
Men igår vaknade jag tidigt (för tidigt) och gick där efter ner och åt frulle. Tog dock med mig mitt kaffe ut på trappan för att snacka med Mikis under tiden hon tog en cigg, sedan blev det fika och en dusch. Efter det fick jag säga hejdå till Ali och Mikis som hade packat hela bilen full med kläder, skor, smink och öl - camping livet kommer gå bra för dom! Jag och mami åkte ut till Överby och vi av en händelse  gick in på Pondus, kan ha varit det värsta jag har gjort i mitt liv för att shit va mycket fint det har kommit in, kan säga att jag stod i provrummet i en timma för att jag har blivit kär i GANT's nya höst kläder (alla som känner mig vet att det finns två saker jag älskar GANT och höst-mode, ingen bra kombo). Men tillslut kom jag till AnniPanni där vi skulle vara lite fina i kanten och dricka vin, men det bröts direkt när vi började brottas. Vi åkte till konsum i sista sekunden innan det stängdes för att köpa kladdkaka och där efter titta vi lite på Scream 1 men bytte till 4an och titta inte klart på den heller... Bra där! Kom hem runt halv två och satte mig direkt för att läsa dom sista mailen om gästbloggning.
Nu ska jag titta på Twisted eller något! 
C-ya lateeer lovely!
 



Kom ihåg mig?