Fyra underbara bilder med så otroligt härliga minnen.

1. Nyår, minns typ varje detalj. Var så otroligt jäkla glad den dagen (i alla fall vid middagen), sen blev det kanska så kaosigt och jag blev otroligt stressad. Så folk jag har pratar med efter har sagt till mig att jag inte gick att snacka med. Men jag träffade ändå mina närmaste och käraste och hade en toppen dag allt som allt. + Att jag fick till min outfit, smink och hår allt var perfekt. Hatar dock Nils för att han pajade det med Öl och Skumpa vid tolv slaget, har inte riktigt fått min payback  - men den kommer...
 
2. Detta är ifrån Pitchers på fallens med hela gänget, även om vi kände att vi borde ha bytt resturang för att dom hade typ två rätter så slutade det bra. Dog för Ebba och servetören, skööönaste. Eller mitt och Annipannis skratt när kommentaren "det är dig jag ska tacka" kommer fram. Hade en superhärlig dag trosts stressen och värmen hos Elvira! Haha!
 
3. Detta är i början av sommarlovet, då grillkvällar var en vardag! Här är vi hos Olle och denna kvällen skrattade jag som om jag skulle kissa ner mig, bränner bacon och sätter nästan eld på Olles hus! Denna dagen var faktiskt också näst intill perfekt, hade badat på dagen, grillkväll på kvällen och där efter mys. Vänta just det, dom andra hade inte ens fått sommarlov än så jag och Mary hade superroligt att reta dom. 
 
4. Denna är ifrån smögen med brudarna, som jag redan har skrivit va den underbar! Verkligen en superhärlig dag trots det sämsta vädret någonsin. + Att maten var super och jag fick min kladdkaka. Sedan tror jag inte vi ska nämna hemfärden, har aldrig skrattat så mycket! Dock gjorde jag bort mig och det var mindre bra... Haha!
 
Nu ska jag där i mot gå ner till mina älsklingar och sola, för att jag har legat i sängen hela dagen och nu vill dom mörda mig... Så C-ya later babes!



Kom ihåg mig?