One of these days my knowledge of myths and fairy tales and tv shows and weird facts is going to come in handy just you wait

Sorry sorry har varit lite lost ifrån detta hära med att blogga, fick plötsligt ett liv och gjorde saker istället för att sitta vid datorn (myt). Har visst inte bloggat på fyra dagar och jag vet inte ens vad det är för dag idag... 
Fredags: Vaknade onödigt tidigt för att träffa Ray klockan halv 11 (vem går ens upp så tidigt?), vi tog en fika på E-house, gick några promenader, chilla hemma hos mig med en film, prata en hel del och hade en super bra dag. På kvällen tror jag inte jag gjorde något... Men har ingen aning faktiskt!
 
Lördags: Gick jag också upp otroligt tidigt för att ta tåget som går tio med Ray till Götet! Direkt när vi kom dit gick vi till E-house för att jag skulle få i mig lite frulle därefter var shoppingen igång för full rulle. När vi hade prövat ett dussintal kläder och letat i en hel del butiker praktiskt taget kröp vi för att våran energi var helt slut, så vi hitta en mysig pizzeria att äta på. Efter lite ny energi klara vi av att shoppa och prova lite mer kläder innan vi slog oss ner på E-house igen för att sedan ta tåget hem runt åtta. När vi kom på tåget trodde helt seriöst jag skulle somna där, mina fötter gjorde ont och efter allt skratt, snack och shopping var jag helt utmattad. Helt klart en av dom bästa dagarna med bestisen! Dock vissa stunder underdagen - har nog aldrig garvat så mycket, och har insett att dragkedjor inte är så snyggt på tröjor trots allt? Hahahaha...! Btw så hitta jag en klänning som jag kommer gifta mig med, har aldrig någonsin upplevt något så snyggt klädesplagg på mig! Den skulle jag lätt skaffa ett jobb för... Annars hittade jag en annan klänning, en topp och mitt efterlängtade Marc Jacobs skal!
 Skräll att det blev tusentals egobilder på oss, inte så chockande när vi är Queen och King på Selfies...
 
Dagen var dock ändå inte slut när jag hade satt mig på bussen och sagt hejdå till Mr.has, får sms av Annipanni att komma upp till henne. Så sagt som smset var jag hos henne en trekvart efter att jag hade kommit hem - i tofflor. Där satt Annipanni, Elvira, Linnea, mattie och Emil och myste med kortspel, filtar och musik. Sjukt kul att träffa folk som man har varit nära och börja snacka igen - något av det bästa. Efter en lång dag ramla jag bokstavligt in i sängen och somna på direkten.
 Haha, härliga bilder med bästa gänget. Haha!
Söndags: Vaknade ganska så sent... Ingen kommentar på det tack! Åt ganska så direkt middag om jag säger så, där efter satt en dusch bra och fixade mig så jag, Effie och Stinis kunde dra ner till Strandgatan. Satt och skratta, snacka och snäpa tills vi gick hem, man borde nog aldrig låta oss gå hem på kvällen för det tar tid och våran humor är på topp som alltid! 
 Eftersom som sagt man har effie som bestie blir det dags för photoshoot 58292, dör där i mot för bilden på henne och Stinis - för sköna!
 
Ashel min underbara bror är äntligen hemma och i tryggt förvar, vi satt och snacka ganska så länge efter att Stinis och Effie hade gått hem. Nu ska jag försöka sova och komma upp helt okej tid om man säger så!
Good nightie!
-B



Kom ihåg mig?