❒ Single ❒ Taken ✔ Not going to Comic Con

Har nu satt upp mitt hår i en toffs, tagit på mig pyjamas och krypit ner i sängen efter en härlig dag!
Så äntligen är det fallens dagar här i Trollhättan, ända gången alla ermiter kommer ut ur sina hålor och visar sig på stan... Men jag vaknade ganska så sent, tittade direkt på denna veckans avsnitt av Twisted för att vakna och sedan tog en dusch följd av att jag fixa mig i ordning för att träffa brudarna runt fyra och titta på kraftprovet. Efter att vi hade hejat på Nisseboiien, den sexiga latinon och Anna så gick jag och Effie in till stan för att titta runt lite. Hon skulle dock hem och jag träffade padre och broshan, vi köpte glass och gick runt för det mesta och kolla. Om jag säger att min bror sa " man kan inte gå två meter utan att du ska stanna och snacka med någon", så det beskriver ungefär hur många härliga personer jag träffa idag. Men efter ett tag så gick jag hem, bytte om och gick till Effie för att vi sedan skulle gå hem till Bella där hela gänget var! Efter några timmar drog vi oss ner till stan, chilla för det mesta på bryggan, åt lite, gick runt och prata. Jag och Effie skulle runt ett gå hem och då fick vi sällskap av min lilla kusse (han är två månader yngre men ändå..) Albin och Tom. Nu som sagt är jag otroligt trött och ska ta av mig kletet i ansiktet Good night babe.
 



Kom ihåg mig?