the bags under my eyes are designer

  I’m back bitches! Jag har varit heeeelt lost denna veckan, så lost att man nästan kan tro att jag har skaffat ett liv (ta det lugnt det har jag inte!). Men så fort jag har varit vid datorn - vilket faktiskt inte har varit så ofta - har jag bloggat på PLL bloggen och har haft 0% lust att blogga här. Svär den andra bloggen tar livet av mig.. Men nu är jag tillbaka, för nu söker vi gästbloggare på den andra bloggen. 

 Men för att ni ska få höra vad jag har gjort i veckan:

Lördag (förra veckan):

Fallens dag två var det, jag och Annipanni åkte hem till Elvira och gjorde oss i ordning väldigt snabbt och svettigt innan vi åkte in till stan och mötte hela gänget!

Vi gick och åt på Pitchers, men efter mycket garv och prat åkte vi till Malin innan vi tog oss in till stan igen. Vi rullade runt för det mesta, jag kom bort på kvällen och gick runt själv tills jag hittade Louise och då hade Timmy, Annipanni och alla letat bra länge efter mig... Hihi! Vi gick bort till Epic och slutade med att jag ramlade in i sängen runt fyra (tack hela släkten som tvingade varenda en av min kompis att följa mig hem..). 

 
Söndagen: Sov otroligt länge, där efter halv sov jag till x antal avsnitt av True Blood tills Ashel lyckades ta sig upp för trappan (fortfarande full blandat med hangover) säger åt mig att jag ska ta med mig glassen och komma ner till honom för att titta på film, så det är exakt det vi gör innan både han och jag ska iväg. Jag åker till Effie för att sola, snacka och chilla lite innan vi går ner till stan för att titta på fyrverkerierna. Väl där nere träffar vi en hel del med kompisar och det slutar med att jag, Annipanni, Mattie, Emil, Erik, Jeppe och Anton går hem till Erik (hade världens härligaste gå tur hem, med bla ‘Helena och jag’ - killar har på video hur hemskt ni sjunger...) och chillar innan vi alla drar hem. 
 
Måndagen: Jag chillade för det mesta, vaknade sent (förstårligt efter fallens...) men tog mig sedan till min Lilla Orre, hon gjorde kaffedrinkar till oss samt Chips, kakor och sedan åt vi även hos henne. Hade en toppen tag i solen med tusen kg skratt, om man kunde mäta det i kg  Som vi alltid har. Min lilla Bestie!
 
Tisdagen: Ställde klockan något så otroligt tidigt för något som inte var bra när jag bara fick några timmars sömn - men ändå bar det av till Bovall med bästa tjejerna! Hade en prima dag, så otroligt rolig, bad, sol, massor av gott att äta, musik och hawaiien tropical. Kom hem runt fem och gjorde mig i ordning för sedan träffades alla brudar för grillning + Philip och Oscar. Hade en toppen kväll som avrundades tidigt för min del för omväxlingens skull. 
 
 

Onsdagen: Jag, Stella, Ina, Kiki, Becka och Erkan satte oss på bussen i två timmar ut till Smögen. Det första vi gör är att äta (ovanligt!) och där efter tittade vi runt lite innan vi besteg mount everest, eller i alla fall satt på ett berg och sprang över privat mark medans jag knappt kunde springa för att jag skratta så! Tjejerna badade och vi köpte även tillslut kladdkaka innan vi satte oss på bussen hem. Kom hem runt nio och det var sånt otroligt åsk/blixt väder, inte något positivt att vara ensam hemma om jag säger så.

 
Så det sluta med att jag och Annipanni fick för oss att vi skulle titta på skräck film, vad behöver man inte då om inte två stora och starka killar? Så Emil och Matti kom hem till mig, efter många om och men satte vi på en film som alla tillslut va överens om. Tog nog tio minuter innan Emil somna och tjugo innan jag somna. Vi vaknade igen tillslut, jag och Anni flippa lite med våran natthumor och det sluta med att jag och Anni sov i mitt rum och Matti och Emil sov i Ali’s. Efter massor av skratt somna vi alla! 
 
 Torsdagen: vakna först av att Anni skulle till jobbet, och sedan när jag hade somnat om kommer Emil in och väcker mig för att dom ska gå - har aldrig garvat så mycket!

Sov ganska läge, tills jag var tvungen att gå upp för att hinna träffa brudarna för en fika på Strandis och sedan åka till Anni för att överraska henne. Min älskling fyllde 17 år, och vi skulle självklart fira henne! Efter överraskningen åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att sedan gå upp till Anni. Hade en toppen kväll som slutade att jag, Elvira, Emil och Clara sov över hos Annie.

 

 Fredagen: Alla drog men jag sov tills Annipanni kom hem ifrån jobbet runt två och hade med sig kaka! Hennes bror lagade därefter mat till oss och vi tittade på skräckfilm innan vi gick till konsum. Sedan åkte jag hem och några minuter senare var Erkan och Ina hemma hos mig, där efter kom Kiki och Becka. Vi åt, sjöng, skratta och satt sedan ute för deep talk. 

Gick och la mig ganska så tidigt! 

 

Lördagen: Papi fyllde 50 år så jag åkte ut och firade honom med resten av släkten (i alla fall en liten del av den), myste med kusinerna framför serier. Har även lyckats tvinga Wilmisen att titta på One Tree Hill! Efter att alla släktingar hade åkt köpte vi donken och satte oss framför Jen’s film. Sov som en stock med musik i öronen, tack till Wilma som är så förkyld att hon snarkar...

 

Söndag: Vaknade runt 11 och satte mig framför true blood på ipaden innan jag åkte tillbaka till Trollhättan. Jag, Ali och Mikis åkte ner till strandis och fika med pappa. Där efter chillade jag vid datorn, men Anni ringde runt halv 11 och sa till mig att komma till Kajsa, så det gjorde jag och va där i två timmar innan Mikis körde hem mig, Anni, Emil och Matti... Dom två killarna asså... Störda är deras ord!

 
Nu ska jag sova som en stock för i morgon ska jag träffa min älskling, damn Mikis kommer väcka mig på hennes sätt! 

Good nightie!!

fan vad fin du är! :* (och ditt liv är väl inte så jäkla tråkigt det heller!! Det låter ju hur bara hur kul och fantastiskt som helst juuuu!)




Kom ihåg mig?