Well I don't wanna be in your way..

Denna dagen har och kommer vara en sån otroligt seg dag så det finns inte. Vaknade rätt tidigt men låg och checka mobilen i sängen innan jag somnade om, där efter vaknade jag av Ashels höga musik. Man märker verkligen när han har köpt nya högtalare - han är den killen som tar upp sina högtalare till badrummet för att han ska duscha i en kvart... Tillslut tog jag mig upp ur sängen och gick ner för att hjälpa han att packa, hoppas bara på att dom tar hand om sig själva (ingen idé att säga till honom att vara lugn - not gonna happen). Så nu är jag ensam hemma och tänkte ändra om lite i mitt rum så jag får plats med le sängen i morgon, är så sjukt glad över en ny säng!! Nu ska jag titta på ett avsnitt av PLL och AHS (säsong 3 har ju kommit ut - döööör!),
C-ya lateeeer!
 Bara att han tar med dig sin kräfta förklarar hur detta kommer gå...



Kom ihåg mig?