Without Tumblr, I would legitimately know nothing about what’s going on in the world.

Kom hem för en stund sedan ifrån Strandgatan, inget bra väder att cykla i mina vänner! Idag har jag i alla fall varit nere i stan och träffat mina saknade brudar - Kiki, Stella, Becka och Erkish, vi satt och garva så vi grät flera gånger, har verkligen saknat dom! Jag gick sedan hem och då hade min lilla bror lagat mat till oss + Linus och Sopran, så vi satt som en liten familj och åt. Jag fick sällskap av Rossy och Stina när jag skulle göra mig i ordning där efter cyklade vi ner till Strandgatan och träffa Ossiewessie. Hade en superhärlig tid med massor av kaffe innan vi åkte hem - Rossy med en podus påse på huvudet, perfekt regnskydd haha! Nu sitter jag här prata precis lite med brushie innan han gick ner till sitt lilla revir och nu ska jag ta fram boken eller titta på någon serie!
Hatar där i mot mina två besties som BÅDA är borta i en vecka - vilka idioter åker bort på samma vecka?! Tur i alla fall att ena bara är i Stenungsund och vi ska till gbg, men andra är i Grekland, hate you Effie.
Good nightie lovers.
 
 



Kom ihåg mig?