you’ve never actually seen me happy unless you’ve gone to a concert with me.

Ugh as if! 
Visste verkligen inte hur jag skulle börja detta blogg inägg så det fick bli en sådan. Men dessa senaste två dyng har varit.. blandat. Igår chillade jag för det mesta hemma, men runt halv åtta kom AnniPanni hem till mig och vi började fixa oss och hade musiken på full volym för att få igång the feeling. Efter ett tag kom snyggingen Effie förbi innan vi gick vidare till Carl på la fiesta. Hade en superkul början av kvällen med beer pong i team med bästa Mattie, även om vi inte vann alla gånger... Och där avslutar vi med det. Vaknade i morse av att jag mådde bajs, har verkligen mått som värst idag och sov bort mesta dels av dagen, men tillslut mådde jag bättre - fram tills att Ashel kasta sin plånbok rakt i min panna, tusen tack. Fick dock pizza pengar så jag, Anni och Rossy gick bort och åt pizza innan vi cyklade till Car där även Mattie och Emil hängde så vi har haft en lugn kväll fylld av skratt och klagomål om hur alla är trötta. Sedan följde dom mig hem, när jag kom hem så satt jag och Ashel och snacka ett tag. Nu ska jag antingen se ett avsnitt av true blood eller sova, Good nightie lovelydovly.
 Flesta bilder är på mig, Effie och Anni men även en bild med Linnea och sedan har vi oss i badkaret.. Som var blött btw: Jag, Mattie, Mathilda, Emil och Anni. 



Kom ihåg mig?