6103

Ligger i sängen efter fjärde koppen med kaffe idag, ändå är jag trött... Men idag hade vi en så otrolig onödig skoldag - resursdag (när man inte har riktiga ämnen utan pluggar på lite vad man vill), blev inte att jag plugga så mycket utan skratta och chilla med Maja som vanligt!
När jag kom hem så har jag bara lagat mat och bränt mig, sedan har jag chillar med Ashel & Phille lite - ängeln tar med sig cola som har varit nr.1 craving idag!

Igår bloggade jag heller inte men verkligen ingen speciell dag förutom att jag fikade en snabbis med bästa Amandie, verkligen sjukt längesedan sist så det var super härligt! 

Sedan fyllde även världens bästa bestie år igår, min älsklings Effie. Hon var glad när jag gratta henne "älskar dig bästa B, du gjorde min dag" sedan la jag ut några härliga bilder på Facebook "hatar dig, vi är inte vänner längre, du paja min dag". Dör för dig min bästa, hahaha!!

För övrigt vill jag bara radera dom två senaste dagarna, orkar inte va onödigt drama det finns hos vissa... Blir bara så trött. Som sagt vart är raderings-knappen? 

I morgon gäller Götet med skolan, vi ska titta på lite skolor till framtiden. Är faktiskt riktigt taggad! 

C-ya babes! 





Kom ihåg mig?