I seriously need you here

Efter flertal avsnitt av Revenge, städning, lite mobbing av en viss Ashel och en viss Phille när dom åt donken och inte köpte till mig (lyckades dock fjäska till mig lite pommes av Phille), en härlig och kall PW med bästa mami och sedan lite plugg på detta så sitter jag nu här. Ska gå och lägga mig nu med min dagbok - skriva av mig lite. 
I morgon ska jag till skolan hur jobbigt det än kommer vara att gå upp på morgonen, och det kommer vara jobbigt. Har redan börjat med julfilmerna som sagt, nu är julsångerna igång tack vare Mika som länkade Cookies n Beans nya jullåt: Christmas in Stockholm. Som för övrigt är otroligt grym! 
Måste dra mami kommer upp och vi ska titta på lite julklappar!
Good nightie ! 
 
 

ALLTSÅ VISST ÄR DEN BRAAAA?!?!?!

Åh, jag saknar Gossip Girl :(

Svar: Så jävla gryyyyyym!!! Saknar också gg :(
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?