Too busy checking out your ass.

Igår var en mycket bra dag ! Först och främst titta jag på Star Wars, sedan så gjorde jag mig lååångsamt i ordning för att åka till Pottsen. Så väl där så satt jag, bästa Erkish och bästa kix och snacka samt skratta en hel del. Efter ett tag kom även becka och Stells - men jag var tvungen att gå. Då åkte jag ner till Emma där alla Goa brudarna var, vi skratta, snacka och åt som en typisk tjejkväll! Supertrevligt och jag tog sista bussen som gick hem till mig runt tio. Då hade Ashel lagat mat till mig och Ida så vi satt och snacka när jag tryckte i mig mer mat en vad jag borde kunna hantera. Efter väldigt mycket skratt gick jag och la mig. 

Idag: har jag så mycket som tittat på Star wars, ja jag tittar om alla för det var en evighetsedan jag såg dom senast! 
Men sedan har jag haft lite mini-spa, bytt lakarn och städat övervåningen. Ska nu plugga lite och sedan försöka sova tidigt inatt. Fårse hur det går! 
Good nightie ! 





Kom ihåg mig?