“Don’t depend too much on anyone in this world because even your own shadow leaves you when you are in darkness."

Sitter på en superlång NO lektion, men det är rätt så okej ändå ska bara skriva en uppsatts dom närmaste tre veckorna. Jag och bästa Carro har våran lilla "kakonsdag", det som får mig att gå på dessa lektioner kan jag säga. Efter skolan ska jag & Marcus stressa iväg och fixa lite till skolfesten på lördag, där efter ska jag nog träffa Padre. Sedan blir det plugg, äta, serier och sova. 
C-ya later!
Finns det någon människa som INTE skulle dö för dessa. Om en kille hade kommit med dessa - Hej, min framtida man. 
 
Om man inte dör för dessa klänningar ifråga sätter jag verkligen vem du är. Snälla ber - ge mig dom nu.
 
Älskar verkligen kedjor, och något som jag faktiskt vill ha är en i silver, har hittat många men vill ha den perfekta (som denna på bilden). 
Även dessa skor och fotlänkarna till dör jag för, eftersom vi bor i Svennelandet och har istid så är det lite förkallt nu. Men spelar ingen roll vad priset är på dessa för jag ska så köpa ett par i sommar. 
 
Behöver jag säga mer än att jag dör?
 
 



Kom ihåg mig?