*hides good snacks from family members*

Har absolut glömt bort att blogga - haha, oj! Well I'm back bitchachos!

 

Fredagen: Började med att vi hade friluftsdag i skola, förvånansvärt gick jag faktiskt (kan säga att mer än halva skolan var "sjuk" hahaha!) och den enda anledningen var för att jag bor fem minuter bort. Men vi slutade tidigt så §jag åkte hem runt halv två och efter en stund kom Elvira. Efter väldigt många om och men så började vi fixa i ordning oss innan Annipanni kom och vi istället gick upp till henne. Thilda och Ebba joina oss också innan vi tog bussen ner till stan där Mery mötte upp oss och vi kunde äntligen åka till Malin. Väl där så åt vi pizza och sedan åt vi efterrätt som var super god. Efter väldigt mycket dans, sång, skratt och sjuka saker hämta Ashel, Sopran och Philip upp mig och Anni - självklart blev det en donken ride innan vi åkte hem. 

 

Lördagen: Jag var tvungen att vakna tidigt för att klockan 11 skulle vi åka på dop i götet, så dom flesta på Eriksson sidan var där. Och självklart satt jag, Alice och Ashel och skratta som aldrig förr, snäps i kyrkan osv.. Efter det var det middag och vart hamnar inte jag och Alice? Jo vid barnbordet.. Vi kom hem runt 6 någon gång! 

Även om jag hade sovit i Ashels knä både på väg dit och hem så var jag så otroligt trött att jag la mig direkt i sängen och satte på några avsnitt av Glee. Även TVD's nya avsnitt tittade jag klart på (döör det kommer bli en grym säsong!!) där efter hade jag mys tid med Sis och vi tittade på skräckfilm + Studentfesten. "sis, vi har redan tittar på alla bra skräckfilmer..." Hon hade rätt för den vi titta på söööög! Vi var så otroligt trötta att vi gick och la oss efter filmerna.  

 
Jag dör för Damon och Elena, helt sinnes va fina dom är. Självklart började jag lipa till första avsnittet men det var helt sjukt bra! 
 

Idag: Vaknade runt 11 och tittade på The Beauty and the Beast, hade missat sista avsnittet på säsong 1 - längtar nu till säsong 2!! Där efter pluggade jag lite och sedan åkte jag till Ikea, kom hem runt 8 och nu sitter jag och pluggar som en idiot. Ska dock gå ner och ta mig lite mat är så otroligt hungrig igen skräll. 

 

 

C-yaa mr.sun. 

 
 
 



Kom ihåg mig?