If I give you my phone to look at a picture don’t swipe left or right unless you’d like to die

Så otroligt trött idag, sleten som fan, galen helg mina vänner. 

 Torsdagen: Efter att ha haft väldens sämsta morgon så kommer min fruga med en mocha latte och kakor, hur gulligt? Dog, började lipa det känslosamma aset som jag är. På eftermiddagen pluggade jag matte och där efter fikade med papi och syskonen! 

 

Fredagen: Efter skolan gick jag och min babe till Thai singbar och åt, dom har även fått in mjukglass i deras buffé kan säga att vi båda var i himmelen! Underbart, efter detta åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att sedan ta bussen ner till Linnéa för att fira henne. Vi åt en massor med kakor och skrattade otroligt mycket! 

Kom hem runt ett någon gång och slocknade direkt i sängen.

 

Fredagen: Vaknade runt 1 och började genast städa och tog en dusch, pratade även med Mery via skype. 

Maja kom lite senare och vi började göra oss i ordning och åt, hade samt våran egna lilla för fest! 

Sedan var vi ute i jäkligt dålig tid, så jag hade henne på pakethållaren på cykeln hon höll i väskorna + cider på detta i våra händer. Doog, sedan hämtade jag en tröja av Stina och fick springa till bussen, men vi hann! Helt sjukt. Sedan började fest fixandet för skolfesten. Kvällen slutade med bästa donkenride, love it. 

 

Söndag: Låg kvar i sängen riktigt länge idag, var helt död (är fortfarande det). Verkligen varenda del på kroppen är förstörd asså. Känner borde inte köra tre helger i rad, men grejen är det att nästa vecka kör jag igen... Min syster flyttar till Aussie den andra november och nästa helg blir det hejdå fest för nära och kära. Släkten åkte också för en liten stund sedan, mina bästa älsklingar. Vad skulle jag göra utan dom? Bästa som finns !

 Nu ska jag försöka plugga lite och chilla, sedan sova tidigt idag!! 
C-ya! 
 



Kom ihåg mig?