“I’m sick of people telling me it’s just a “get over it” situation. Fuck you. You don’t know what it’s like in my head.”

Efter en del lipande till en otroligt perfekt film Pretty in pink har jag nu ätit lite, och ska gå och lägga mig. Behöver skriva ut lite tankar i dagboken, men för övrigt behöver jag all sömn som jag kan få känner jag. 
Har även snackat lite med bestie, dampet vi båda kan få, även skrikit med Anni om att min framtida man kommer till svennelandet och kommer göra världens grymmaste konsert, sedan har jag gråtit lite med Maja och även planerat Lördagen. Kommer bli grymmt!!! För övrigt så har vi resurs dag i morgon och jag behöver verkligen plugga som en idiot.. Jag behöver lov, och fylla år. På tal om det Grattis världens bästa Mika som fyller 20 bast idag, Love you!! 
Good nightie babes. 
 
 

Men åhh!!! tack finaste!! Love you!!!!!! <3




Kom ihåg mig?