“No matter how you feel… Get up. Dress up. Show up. And never give up.”

Var verkligen helt övertygad om att jag hade 58 graders feber i morshe när jag gick upp för ville verkligen inte gå upp - like never, ville bara sova. Men så fort jag hade gått upp var livet ganska så bra allt. Hade tråkiga lektioner, men garvade som aldrig förr med bästa Malin och Sara på spanskan, dooooog! Efter skolan så väntade jag med Mery, Evve och Ärtan på bästa faster och när hon kom så åt vi först på Subway och sedan tog vi en latte på E-house kan säga att jag är i go matkoma just nu. 
Nu ska jag där i mot fixa mig för att sedan åka med familjen till grästorp och gå på "spökvandring", min mami och hennes Idéer men det ska tydligen var super kul så hoppas på det. När jag kommer hem måste jag titta på det nya avsnittet av AHS!! Är otroligt taggad inför helgen då gänget ska fira dom bästa killarna, kommer bli grymt.
C-ya later bichachos!
 Yeah, I was trying my best. But now I'm done.



Kom ihåg mig?