“Sometimes you have to give up on people. Not because you don’t care, but because they don’t.”

Så åter en helg har gått, men fasen va grym helg !! 
 
Fredagen: Skoldagen va ganska seg då jag var otroligt trött eftersom min broder hade väckt mig runt tre på natten för att han inte hade någon nyckel. Men efter skolan så åkte jag ner till stan och tog en fika med F på E-house, eftersom vi båda har haft full rulle och inte hunnit träffa varandra så hade vi en hel del att snacka om.
Efter en otroligt mysig fika fick jag skynda mig hem och packa för att sedan åka iväg till Maja. Väl hos henne åkte vi och köpte mat + glass, åt sedan när vi kom tillbaka igen. Låg med matkoma framför BRIGET JONES och åt glass, men för det mesta snackade vi, skratta och grät. (haha, skoja!) Någon gång under natten sten somnade vi båda två. Superhärlig kväll! 
 
(snodde lite bilder ifrån Majas blogg)
 
Lördagen: Började med att vi låg kvar i sängen halv sovandes och åt chips samt snäpa fula snäps till alla. Efter se sådär hundra år tog vi oss tillslut upp och åt frulle. Efter ett tag åkte jag ifrån världens bästa Maja! Väl hemma hade vi släkt på besök så det blev lite fika innan dom skulle iväg, och då blev det fullt ös för mig. Efter att jag hade gjort i ordning mig så kom Effie och Peter för att hämta upp mig + Tom, där efter bar det av till Carl. 
Då började firandet av Carl och Philip, helt sjuk kväll! Ber om ursäkt för alla snäps jag skicka till alla... 
Kom hem runt tre, gick och la mig direkt! 
 
 
 
Söndagen: Behöver jag ens säga att jag vaknade sent? Vaknade runt halv 12, gick upp och åt frulle för att sedan gå tillbaka till sängen igen och titta på serier. Stina och Rossy gjorde ett snabb-besök för att lämna min laddare, sedan tittade jag på mer serier - pluggade lite. Sedan gick jag ner för att ha lite syskontid med brodern, men han spelade så det fick bli att jag och Philip tittade på Hostel. 
Nu ska jag städa innan mamma Flipar..
 
 
 
Tusen tack till alla som har gjort denna helgen, underbara är ni! 
 

C-ya later bitchachos!
 



Kom ihåg mig?