0130

Har haft en toppen helg och det har varit full rulle där av inget bloggande. 

Fredag: Direkt efter skolan så åkte jag och ett helt gäng tjejor i väg för att vi hade ordnat (mest poppo som hade ordnat allt!) en "överraskning" till älsklings Mery för att hon stannar i Svennelandet. Så vi badade i badtunnor och åt super god mat - helt klart högsta matkoma nivån ! Efter världens bästa sund med grymmaste brudarna så åkte jag, Elvira & Mery till Strandis. Världens roligaste stund på bryggan eller va säger ni babes...? Haha, dööör fortfarande "det zipprar". På Strandgatan satt Flingan, Thilda och Rossy så där spenderades de sista fredags timmarna. 
 
Lördag: Låg hemma för det mesta av dagen, pluggade och en del Supernatural avsnitt tittades i sängen. Runt fyra - fem tog jag bussen ner till Evve, där var Mery & Emma, sedan kom även Flingan. Vi åt godis, skrattade, snackade en hel del. Åkte även en snabbis till Ray för att ta en promenad innan jag åkte tillbaka till Elvira och tittade på film med henne och hennes bror Frölunda, cyklade även helt lost till stan (var ett mirakel att jag hittade). 
 
Söndagen: Ray drog upp mig tidigt (fööööör tidigt för att vara en söndag) för att åka till Götet, så vi träffades på tågstationen vid tio! Direkt när vi kom ner så åt vi en Sub - bra frulle där ni! Sedan gick vi i butiker och checkade, köpte faktiskt en klänning som var riktigt snygg. Vi åkte hem runt fem då alla butiker stängdes och vi båda var så otroligt mega trötta att jag till och med somnade påvägen hem.. Haha! 
Resterande av kvällen satt jag och försökte plugga lite. 
 
Idag: Hade en otroligt chill skoldag - okej, jag gick en och en halv lektion för skulle sedan till tandläkaren... Där efter har jag ätit och pluggat. Nu avslutas dagen på bästa sätt ska titta klart på Alexander den store och sedan sova ganska så tidigt i kväll. 
 
Tänkte bara också säga tusen tack till alla som har gjort denna helgen så grym som den har varit! Ni är bäst! 
Good nightie bitchachos! 
 
 
 



Kom ihåg mig?