4830

Nu är jag på det typiska mys-humöret, pj-byxor på, linne och har tagit Ashel's hoodie för jag frös så sjukt mycket. Idag har varit en ganska tråkig (lektionsvis) dag - men väldigt rolig om man utesluter lektionerna! När jag satt på bussen hem så längtade jag verkligen till maten hemma, så direkt gick jag och åt till ett avsnitt av Supernatural. Ashel skulle klippa gräset och satte då på högtalarna så jag satt vi tumblr och hade den bästa musiken till det + 2 koppar kaffe. Efter ett tag kom han in och gjorde mat till oss (åt dock bara pommesen denna gången eftersom jag hade ätit.) sedan gick jag upp och kolla på ett till avsnitt. 
Big news: mina älsklingar har en ny turné så jag hoppas verkligen jag får biljetter! 
Nu ska jag plugga, kommer somna är så trött! C-ya! 





Kom ihåg mig?