a summary of supernatural: dean’s upset and won’t talk about it something’s wrong with sam

Den känslan man får när man har suttit och reblogat saker i över 20 minuter och sedan kommer på att man har haft post limit under hela tiden.. 

Skolan idag har innehållit världens tråkigaste lektioner, men bästa underbaraste Merybobo är tillbaka. Så en hel del snack om vad som händer och hänt med henne och Evve. När jag kom hem så var jag så otroligt hungrig men eftersom jag är lat så blev det standard pasta och fetaost (min största drog ett tag), sedan ett avsnitt av Supernatural och snack med familjen. Nu ska jag försöka gå ner och fixa té eller något, sedan hämta en ny pappersrulle eftersom denna är slut - sämst men helt seriöst kan inte min förkylning vara över snart eller???

Ska försöka plugga lite till Idol och hoppas på att mamma kommer hem med turkiskt yoghurt och bär - craving!

 
 
 



Kom ihåg mig?