broke bitch with expensive taste

Okej, så nu suger denna söndagen officiellt fick precis post limit på tumblr, vad ska jag göra nu?

Nej, jag sitter här och pluggar och får liten aning damp på mamma - världens segaste kvinna haj haj haj !

 

Förra lördagen:

Gick upp tidigt för att fixa mig och sedan sätta mig på tåget med mina brudar, sedan bar det av till Götet. Vi tog spårvagnen till laserdomen och fy fa-an va roligt det var, det var en blandning mellan glädje och rädsla, helt oroligt! Måste göras flera gånger - efter en timme spelande så åkte vi nästan direkt hem! Så fort vi kom till trollhättan åkte vi hem till Stells där maten var i full gång, efter lite fix, lite chill på balkongen så åt vi - hej matkoma och där efter tårta, godis och gamla videos på Stella + Ina. Sedan tog jag bussen hem och somnade nästan direkt!

 

 

Förra söndagen var det chill på hög nivå och tror knappast jag reste mig ifrån sängen.

 

 

Skolveckan var härlig, höjdpunkterna var nog ändå efter skolan. Åt Thaimat (damn vilken craving jag hade för thaimat kan jag säga!) med bästa Ray, där efter gick vi till resia för att han skulle checka lite saker med biljetter hit och dit. Haha! Träffade också syrran och pappa för en fika på E-house, mysigt eftersom det var för länge sedan jag såg sis så har saknat henne. Sedan har lektionerna varit ganska så roliga, bästa religion - seriöst trodde inte den dagen skulle komma då jag verkligen inte vill att en lektion ska sluta, sedan har vi härligt dubbelpass av No som jag hellre skulle vilja dö på - vilket nästan hela klassen somna på. Sedan väldigt många skratt, onödiga bilder och damp som vanligt. I fredags tog jag en fika med bestien och alltid lika underbart att verkligen bara snacka ut om allt över en fika i flera timmar. 

 

 
 

Igår: Vi sa hejdå till sommaren och ja, nu är jag sååå redo för hösten - modet, läsa, kaffe och bra vara hemma och plugga känner jag är verkligen höjdpunkten. Men igår var ändå väldigt trevligt, och mycket att städa om man säger så. Säger bara att hämnden är underbar Mattie - för er som missade la jävlen ut världens fulaste bild på mig. Queenen fixade mojito och Avicii spelades konstant - precis som det ska vara!

 

Har även fått många kommentarer om mitt halsband och åter igen - tuuusen tack Ray!

Åh, så himla fin är du! <3

Svar: Snälla säger du, mikaaaa <3 !
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?