have you ever loved a character so much that you can’t even really explain why you love them as much as you do or when you started feeling that way it just sort of happened and that’s how it’s going to be forever and ever

I dag är en typisk dag som man kastar sig hem, kastar  av sig jeansen - tar på sig en hoodie, tar fram choklad, Is, på med hörlurarna och lägger sig i sängen med en bra serie eller film. Ska dock försöka ta mig igenom Glee säsong 4 då min Queen ska medverka i säsong 5! Annars ska jag läsa lite, plugga lite matte och för det mesta titta över alla plugg saker som vi har, tråkig info. Gick otroligt länge i skolan till tio över fyra, dock så sprang jag lite tidigare då jag var tvungen att hinna till gamla hederliga Strömslund skolan - återträff med alla nior och förvånansvärt va det många där! Faktiskt riktigt sjukt att gå tillbaka efter över ett år och så mycket har förändrats, jag har förändrats. Trodde inte jag hade förändrats så mycket med jävlar det har jag ska jag säga, helt annan syn på hur plugget och livet var. Bara att se mitt otroligt fula skolfoto som sitter uppe för alla på hela skolan att se - tack! Men ändå där alla började skratta för det är helt sjukt vad jag inte är den personen mer. 

Är sjukt hungrig så jag funderar på om jag ska fixa mat till mig och ashel... Hmm, better not. 

 

Avicii har släppt en ny singel nu - you make me, och första gången jag hörde den kände jag exakt så som jag gjorde första gången jag hörde wake me up "Va fan jag kan hela låten utantill? Va? Hur?" sedan kom jag på att jag har lyssnat på låtarna sedan i början av 2013... Åter igen tillbaka till världens bästa 1 timmes remix, älskar den med hela mitt hjärta.

 

C-ya later, losers

 



Kom ihåg mig?