i use ♡ instead of ♥ because it’s hollow and empty just like my actual heart

Nu sitter jag i sängen efter att ha skickat dom sista snäpsen och fått post limit på tumblr, ska verkligen bara lägga mig ner nu och sova. Halle va det ska bli skönt, finns inget bättre än att sova i sin stora säng efter en jobbig skolvecka, veta att man inte behöver gå upp i morgon bitti. 
Idag så hände det otroligt roliga då jag sa "okej, bror." till min rektor och han blev redigt chockad kan jag säga! Men sedan fick jag världens bästa besök av min lilla bestie den sista stunden innan skolan sluta, vi drog hem till mig och gjorde varma mackor samt lyssna på våran älskling - högsta volym. Skratt och massor av videos/snäps!
Sedan åkte vi hem till Effie där dom hade lagat otroligt god mat till oss, efter massor av skratt och prat blev det chips & dipp samt is och chocklad! Efter ett tag så åkte vi ner till stan och träffade Malin och Felicia på Strandgatan och massor av skratt, bästa brudarna! "Para-knas" otroligt mycket garv och flams, sedan träffade vi även på Mery, Aia och Lena en snabbis innan dom skulle åka hem! Felicia drog hem och resterande åkte hem till mig där vi snackade. - Underbara brudar!
Good nightie Mr.moon.
 Bilder från i onsdags & torsdags!



Kom ihåg mig?