If I give you my phone to look at a picture don’t swipe left or right unless you’d like to die

Vill verkligen sova men så otroligt jobbigt att mami först måste komma hem med shampoo och balsam så man kan duscha. Men ska fixa det sista med plugget och lägga i ordning saker för i morgon just nu, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Sedan är det alltid lika kul att vara helt ensam hela helgen, Ashel drar till Norge, Ali ska till Götet till och med Mami ska i väg. - Känner skäckfilms-maraton ensam klockan tre på natten som alltid med andra ord. Hatar att bo i spökhus i sånna hära lägen asså! he.. he.
De senaste timmarna har jag inte gjort något, förutom att snäpat med kussen min och sedan ringde Effie "Om det är okej så kommer jag förbi och lämnar cykeln nu.." Mitt svar var då "Ja, eftersom du redan är påväg". Den idioten asså, sedan ska jag nu avsluta kvällen med plugg och ett avsnitt innan mami kommer!

Good nightie!
 
 



Kom ihåg mig?