Ingen kan ersätta dig...

 I tosdags låg jag sjuk hela dagen, men åkte ändå med padre och köpte säsong 7 av supernatural. Så nu vet vart ni har mig den kommande tiden, haha! Sedan åkte jag hem och tittade på sista avsnittet av Chuck med Ashel, jag blev så otroligt stolt över honom han började nästan gråta när avsnittet var över - äntligen inser han hur serier pajar ens liv... Men under kvällen så åkte jag och Ali med Amandie ner till Strandgatan och tog en kaffe, Mikis och Jocke kom för att hämta Ali så dom kunde gå vidare. Jag och Amandie hämtade Simon och sedan körde dom hem mig, vad skulle jag gjort utan världens bästa kusse? När jag kom hem så somnade jag praktiskt taget direkt. 
 
Fredagen var planen att verkligen inte gå till skolan pga hur jag mådde, men sedan så kom jag på att om jag inte går till skolan så kan jag inte shoppa. Så skolan var seg, förutom bästa eftermiddagen - bara skratt! Sedan åkte jag, Ina och Linsen till Överby. Letade över vita jeans över allt men fanns inte någon stans har aldrig varit så sur, men jag hittade ett linne som jag har letat efter länge och en super snygg skjorta! 
Jag fick springa till bussen och åkte direkt hem till Effie, där hon & Julia hade lagat mat till mig och Khalil - så otroligt god, matkoma hej! 
Efter massor av snäp, skratt och prat så åt vi lite chips lyssnade på musik (Avicii) och sedan runt halv 12 så gick jag hem. Jag hade precis gjort i ordning mig och lagt mig i sängen när Ashel kommer hem, så jag gick ner till han och höll han sällskap när han åt. Han ville att jag skulle titta på film med honom så jag hämta mitt täcke och vi gick ner till hans lilla kryp in. Vi satte på World War Z, men så fort han började klia i mitt hår så sten somnade jag totalt. Jag vaknade runt tre och då gick jag upp och la mig i min egen säng. Helt seriöst hade världens mysigaste stund med broshie, dör för honom. Nu det senaste halv året har jag ofta tänkt hur jag inte skulle klara mig för en dag utan honom, och verkligen ingen kan någonsin ersätta världens bästa Ashel! 
 
Idag är det bröllop som gäller och nu måste jag fixa mig, så Taaataaa!
 

Alltså åh, dina syskonband verkar så himla fina!!!

Svar: Hela mitt liv så har vi arbetat på den, men sant dom är otroligt underbara och guldvärda!!
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?