“It’s a very powerful thing when someone sees you as the person you wish you were.”

Måste verkligen ta mig ur hela supernatural serien, den pajar mitt liv och det är allt jag gör. Supernatural, tumblr och plugg... I alla fall idag! Skulle åka och titta på Mattie när han spelade fotboll men det va ingen som ville (kunde) åka med mig i regnet så inställda planer där, annars har jag bara städat och gjort i ordning mig. 
Är så sjukt hungrig, men måste vänta typ en timme till för då kommer släkten och som alltid bygger man upp hungern för att sedan kunna äta hur mycket som helst när alla kommer, standard Eriksson.  
För allt vi gör när vi träffas är äta, fika, äta, prata, skratta, äta - alltid! 
För övrig har helgen varit riktigt bra och glömde säga, men självklart har både Malin och Felicia bloggar! 
Nu ska jag titta på ett till avsnitt innan alla kommer och attackerar mig! C-ya!
 



Kom ihåg mig?