Orkar inte mer.

Det finns vissa stunder då det enda man behöver är en hård kram och verkligen gråta ut. Inte prata, inte något som helst annat men bara en kram, under tystnad. Den stunden då mamma ringer och säger att hon har köpt en Ben and Jerry och är på väg till skolan för att hämta upp mig är ett sånt läge. 
 
 
Så denna dagen har verkligen tagit så jävla mycket kraft, och blir så otroligt trött på allt. Alltid ska det finnas något som förstör ens lycka - alltid. Jag är bara så jävla trött på allt, så otroligt mycket skit och varför kan inte bara livet faktiskt gå bra för en gångs skull? 
Jag är så trött på assholes som sviker, som pratar skit men mest av allt är jag trött på att man gör så otroligt mycket saker för personer men ändå står där och får aboslut inget tillbaka. Om vi ändå ska lägga på allt förstår jag inte hur min familj drabbas av alla olyckor, varför?
Skiter verkligen i vem som läser detta, vill bara få ut lite saker. Ha det. 
 

<3

<3

<3




Kom ihåg mig?