COOL DATE IDEA: take a really long nap with me

Denna helgen har varit riktigt mysig och lyckad, känner verkligen att sommaren är på gång och livet är bra ! 
Igår efter att jag hade ätit och städat lite så bar det av till Brunberg med Possy, sprang för andra dagen i rad till bussen för att jag hade glömt för andra gången i rad min mobil - vet verkligen inte vem i världens som lyckas så dåligt som mig... Men hon Brunberg var killarna och vi myste med täcken ute i ett par timmar, hade en riktigt härlig kväll med godis & skratt. Tog två bussen hem med Possy efter en härlig kväll ! 
Sov ut riktigt mycket idag efter all sömn som jag har förlorat denna veckan, men där efter började städningen av HELA huset. Somna i solen lite och åt där efter pizza, sedan kom possy hem till mig. Dagen skämt la hon också när jag bad henne hämta lite saker "men jag är ju gäst..", största skrattet !
Nu ska jag plugga och mysa med mamma, good nightie.
 



Kom ihåg mig?