Helt otroligt hur personer kan så lätt ändras framför ens egna ögon.

 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/2069793/?claim=p57z8c5esf6">Follow my blog with Bloglovin</a>
 
Ligger i soffan och ska bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag kommer falla in i sömn. Kom hem ifrån Berlin idag och efter att ha sovit nästan hela tiden på bussen som varade i 12 timmar är jag ändå trött. Så direkt när jag kom hem ringde jag Anni, tog en dusch och somnade i min nybäddade säg (ÄLSKAR MIN MAMMA). Anni ringde och väckte mig runt 12 så cyklade jag upp till henne, vad har inte den bruden gjort då? Jo, frulle. Min älskling, fasen vad jag har saknat henne ! 
 
Efter ett tag åkte jag hem och gosa till How I met your mother, så har det varit hela dagen. Tänker ta allt om Berlin efter träningen i morgon... Får först se om jag överlever den!
Good nightie.
 



Kom ihåg mig?