"The world is most beautiful at 4 AM because people are asleep and nature is wide awake.”

Jävla How I met you Mother, ska aldrig följa en serie så igen. Fast det kommer jag för att det gör jag redan, men själva grejen fattar ni ! Har ägnat så mycket tid och år åt denna serien, skippat så mycket plugg bara för att få titta på det nya avsnittet. ...Så slutar den såhär. Sitter helt mållös och önskade att sista avsnittet bara skulle vara en dröm som Ted hade, men det var det inte som resulterade en B i tårar. Dels för slutet och dels för att det faktiskt är slut, okej jag är otroligt passionerad i serier men denna serien kommer lämna ett tom-rum. Så länge som jag har väntat på att sista avsnittet skulle komma så jag skulle kunna titta om säsong 7 och sedan hela 8 för att komma till det sista. 
 
Torsdagen: Tråkig skoldag, men träffade den efter längtade Possy - hade saknat henne så mycket och vi hade en hel del att ta igen ! Sedan åt jag ute på Barcelona med papi, otroligt god mat och det är ett ställe jag har viljat besöka så det var mycket trevligt. 
 
 
Fredagen: Partidag, representanter ifrån varje parti i rikstagen kom och besökte skolan för att vi skulle kunna få en inblick samt ställa frågor. Mycket rolig skoldag, härligt att gose Nisse kom och representera ung Muff. Saknat den killen ! Efter skolan stannade jag kvar och skrev det sista på dom sista inlämningarna innan jag stressade hem för att byta om. Tog bussen ner efter 20 minuter till stan igen och åt med mina brudar på New Place. Vilket fick mig att sakna Berlin & längta till Rhodos extra mycket ! Sedan hade underbara Emma fixat biljetter till Joe Labero och kan säga att det var helt otroligt, jag som älskar sådant här var verkligen i himlen ! 
 
Efter allt åkte jag hem, Maja kom och hämta mig så gick vi upp till Marc där dom hade festat. Där i mot stannade jag kanske i 45 minuter innan jag tog cykeln till den saknade Emil. Träffade upp Anni, Effie, Clara & Felicia innan vi gick in till grabbarna. Kvällen eller natten kanske man ska skriva var grym, det här är dom bästa festerna kan jag lova. Jag, Anni, Emil och Matti skedade såklart då vi inte orkade dra hem, men fick gå The Walk of shame idag dock vilket var mindre trevligt.
 
 
Lördagen: Jag och Anni vaknade tidigt efter endast ett fåtal timmar sömn, tog cykeln hem. Det har aldrig gått segare att köra hem, skyller på att jag skjutsade Anni hangover... 
Gjorde en supergod brunch och där efter sov vi lite innan possy kom. Pizza framför Harry Potter, mys och snack ! Jag trodde jag skulle till pappa men när det inte blev så gick jag och brudarna till konsum för att köpa godis + chips. Jag gick hem och la mig framför How I met you Mother - men nu ska mina tårfyllda ögon ta igen sömnen som förlorades i natt ! Good nightie! 
 



Kom ihåg mig?