“This isn’t worth it, I’m sorry this couldn’t work, Please know that I tried” — A haiku about letting go

Okej, jag har inte bloggat på hela veckan men tänkte göra en summering av veckan lite snabbt:
 
Söndagens kväll: Olivia och Carro cyklade upp till mig med frukt och choklad, så vi fixade i ordning detta + popcorn. Satte oss framför tv:n och pratade samt skrattade en hel del! Super mysigt och underbara brudar kan jag lova. 
 
 
Måndag: Åkte ner till stan med Possy för att fixa några ärenden som vi snabbt gjorde, och där efter satte vi oss på E-house för en härlig fika. Vi åkte upp till mig och lagade supergod tacos, där efter satt vi och drack kaffe, snacka samt skratta en hel del. Emil kom senare på kvällen, hälften av tiden satt jag och skrattade åt honom ! Men han åkte sedan på natten och jag somnade ensam vilket var väldigt skönt.
 
 
Tisdagen: Jag vaknade och började direkt göra mig i ordning för ett ben/röv pass med Anni. Runt tolv åkte vi till gymmet, gymma och sola för att sedan vara tillbaka hemma hos mig runt fyra. Då kom Stella, Becka, Kiama & Erkan för lite mat och mys. Åkte iväg på ett kort äventyr som sluta med att jag och Maja kom hem till mig för att sova. Var så otroligt trött att jag nästan somnade i soffan när vi titta på tv !
 
 
Onsdagen: Jag och Maja fixade en redigt go frulle, satt och åt rätt länge - ända tills hon skulle hem runt ett. Där efter började jag städa hela nedervåningen för att fixa i ordning ALLT tills mami kom hem. ( fick + poäng för att jag hade städat så fint, helt otroligt första gången någonsin det händer faktiskt) Rossy kom till mig och vi drack kaffe, snacka. Sedan var det ELINS 18 ÅRS KALAJS!! Glädjespridaren fyllde 18 år så vi alla drog till henne, där bjöds det på supergod mat, roliga lekar - där jag dessvärre fick svälja ett rått ägg, en helt underbar kväll med andra ord! 
 
 
Torsdagen: MIN ÄLSKLING OCH BÄSTA VÄN FYLLDE 18 ÅR! Meryboo älskar dig över allt annat, 18 år och tar världen med storm. Åkte ut till Överby med Lena och där efter var det stress med att göra sig i ordning för att ta sig ner till Mery runt 5. Men lyckades och där efter fortsatte kvällen totalt, underbart ! Suger att man bara är 17 och inte kan gå ut med alla andra 18 åringar.. Men snart så. 
 
 
Fredagen: Vaknade och inom två timmar där efter var jag på Edsborg med Anni för att titta på fotboll. Åkte ut med papi och lilla syrran för att äta lite, handla lite och sedan komma hem. Chillade och där efter började allt kaos kan jag säga, stress för full rulle. Men kom tillslut bort till Karl där festen var igång, älskar hemma fester även om denna kunde slutat bättre.. haha, nej men tror vi lämnar allt där ! 
 
 
Lördag: Vaknade rätt sent av att ha somnar runt 4 igår, men kom till slut upp och ser att min älsklings bror har fixat frulle. Pannkakor, kesella och jordgubbar + kaffe ! Nu har jag städat, fixat mig och ska packa för att åka ut till morfar. Blir nog övernattning kväll, mysigt att umgås med familjen lite och komma bort lite ifrån mitt rum. Men jag är så otroligt förkyld att jag nyser hela tiden, hatar det ! 
Nu måste jag nog dra, C-ya later babes!
 
 
 



Kom ihåg mig?